Care sunt cerințele pentru obținerea unui împrumut?

- Trebuie să fii rezident în România și să ai între 20 și 65 de ani. Nu trebuie să ai datorii active. Este important să ai venituri periodice pe care să le poți arăta ca dovadă de salarizare, pensie, ajutor de șomaj, printre altele. De asemenea trebuie să ai un cont bancar valabil si serviciul internet banking activ.

Dacă nu am salariu, pot solicita un împrumut?

- La Viaconto vrem să te ajutăm să iți rezolvi problemele economice, fără a provoca conflicte majore. Prin urmare, poți solicita un împrumut cu condiția să ai venituri periodice demonstrabile, cum ar fi, de exemplu, pensia, indemnizația de șomaj.

Cum să solicit un împrumut?

- Toate aplicațiile se vor efectua online pe site-ul viaconto.ro. Trebuie să selectezi suma și termenul care ți se potrivește cel mai bine și să apeși pe butonul "solicitare". Formularul de înregistrare trebuie completat cu informațiile generale pe care le-am solicitat și apoi cererea ta va fi examinată de comitetul de credite

Care este documentația pe care trebuie să o trimit și unde?

- BI/CI: scanat / fotografie
- extras de cont bancar pe o perioadă de la o lună până la trei luni din contul de salarizare, pensie și / sau alte beneficii.
Toate informațiile trebuie să fie încărcate sau trimise la adresa de email info@viaconto.ro

Pot să utilizez informațiile de contact ale unui membru al familiei sau al unui prieten pentru a solicita un împrumut?

- Împrumuturile noastre sunt personale și, prin urmare, trebuie furnizate datele tale personale pentru ca cererea să fie procesată.

Cum procedez în situația în care cardul de debit mi-a fost respins?

- Petru verificarea validitățiii cardului este necesară autorizarea unei tranzacții în valoare de 0.10 lei.

Motivele pentru care un card este respins pot fi:
• cardul a expirat
• cardul nu permite efectuarea de tranzacții pe internet
• cardul nu are disponibilul necesar

Ce se întâmplă dacă nu am un telefon mobil?

- Este esențial să ai un telefon mobil pentru uz personal.

Care este profilul de client? Cum îmi pot obține parola?

- Profilul de client este zona ta privată, unde poți să îți revizuiești datele personale și să îți gestionezi contractele active. Pentru a-l accesa, trebuie să utilizezi adresa ta de e-mail și parola introduse la prima înregistrare la viaconto.ro

Cât timp va dura aprobarea împrumutului?

- Vei primi un SMS pe telefonul tău mobil cu decizia după câteva minute de la solicitarea împrumutului, dacă procesul de înregistrare a fost finalizat corect și dacă au fost furnizate toate documentele necesare. Orele noastre de lucru sunt de luni până vineri între orele 9:00 și 18:00.

Cât timp durează până când primesc banii în cont?

- Dacă ai un cont bancar în oricare dintre băncile colaboratoare Viaconto vei primi banii imediat. În caz contrar, va dura între 24 și 48 de ore după aprobarea împrumutului.

Pot solicita mai mult de un împrumut la un moment dat?

- Poți solicita imediat un împrumut și odată ce împrumutul a fost achitat, se poate solicita un nou împrumut cu o limită de credit crescută, dar cu un maxim de 1500 RON

Ce se întâmplă dacă nu primesc banii în cont?

- În cazul în care contul tău bancar este deschis la o bancă cu care noi nu colaborăm, trebuie să aștepți până la 48 de ore. În cazul în care este o entitate bancară cu care cooperăm, te rugăm să aștepți 24 de ore înainte de a contacta serviciul clienți.

Ce opțiuni am dacă nu pot rambursa împrumutul la data stabilită?

- Viaconto iți oferă opțiunea de a amâna împrumutul pentru maxim 30 de zile. Costul acestui serviciu va fi așa-numita taxă de prelungire.

Cum pot reeșalona împrumutul?

- Pentru a reeșalona împrumutul trebuie să efectuezi plata acestei prelungiri în ziua expirării împrumutului. Ai opțiunea de a amâna împrumutul cu până la 30 de zile. Pentru a face acest lucru, trebuie să plătești taxa acestei amânari într-unul din conturile noastre bancare care îți convine mai mult. Poți găsi detaliile costului de prelungire în profilul tău de client.

Sunt deja client Viaconto, cum pot solicita un nou împrumut?

- Poți solicita un nou împrumut prin intermediul profilului tău de client, selectând suma și durata dorită a împrumutului. În calitate de client, nu vor fi solicitate informații suplimentare.

De ce a fost respinsă cererea mea de împrumut?

- Motivele pentru care cererea ta a fost respinsă pot fi diverse. Dar iți reamintim că nu trebuie să ai datorii active la momentul solicitării împrumutului.